Gandacii de colorado

21.06.2017

Presupun eu ca toti au sau inca mai au probleme cu gandacii de colorado,aia de cartofi ii stiti voi,niste ganganii cu dungi de zici ca sunt detinutii de la Jilava de toc frunzele pe cartofi,majoritatea dau cu tot felul de insecticide ca sa scape de ei,dar degeaba ca deja au ineput sa fie imuni la unele din el si parca le si place insecticidele respective ca am observat ca isi cheama si neamurile sa vina pe la ei.

Eh..., acum e acum si asta e tare faza,cica scapi de ei foarte repede ca asa a auzit nea` Mitica ca daca pulverizezi niste cola pe cartofi scapi de ei,imi povestea el acaparat de supararea ganganilor cum s-a dus a luat un bidon de cola a luat sufliciu de spalat deamuri al babei si a bagat cola  in el dupa care a sarit pe cartofi,cica a doua zi pauza gandaci ,s-au alte insecte,si asta pana la prima ploaie ca apoi au venit alti :)))) si cica a repetat din nou aceeasi manevra .

Mda.Interesant ,in mintea mea,ma buna ideea ca si eu am problema cu acesti gandaci,si hop hai ca pun in aplicare metoda auzita de nea` Mitica la tv ,asa ca seara ies la magazin cu gandul sa iau o colo si sa sar pe gandaci ca poate poate are mosu dreptate ,iau colo mai bag cate una alta in plasa si dai bice spre casa ,ajuns la destinatie iau colo o pun pe masa si binenteles intervine alte chesti de facut ,dupa cam 3 ore pregatesc si eu sufliciu dar cand ajung unde lasasem colo sufletu bidonu ,se golise cu ajutorul nevesti mele si a unei vecine ,eh.,na asta e incercam maine ... acum ramane sa vedem daca da sau nu randament sufliciu mosului ,daca voi incercati inaintea mea sa-mi ziceti si mie ,m-ar interesa mai ales daca mai sunt verzi cartofi sau poae au luat culoarea sucului :)))

Creați un site gratuit! Acest site a fost realizat cu Webnode. Creați-vă propriul site gratuit chiar azi! Începeți