Cum sa scapi de cartite

21.06.2017

Multa lume,mai ales cei care stau la casa sigur au avut sau au probleme cu micile creaturi enervante,care se joaca prin gazonul de care esti madru la cum arata ,prin gradina in care ai pus niste rosii,varza si ardei.

Cand esti si tu bine dispus de munca depusa si totul arata impecabil,poc apare... azi un musuroi ,maine doua ,apoi noua :),am auzit pe mai multa lume,ca a cumparat nu stiu ce aparat ca le tine la distanta prin undele emise,ca a luat nu stiu ce "Ghilotina" da degeaba,ca au dat cu nu stiu ce substante si in loc sa scape de cartite au scapat de gazon sau de rosii :))))),eu am incercat doua metode pe care le-am auzit la niste batrani,normal ca ma abtineam sa nu rad cand le-am auzit ,dar le-am si incercat si chiar au dat randament .

Una din metode ar fi introducerea in musuroiul micului minier a unor bete de SOC ,stiti voi copacelul ala care face florile albe de bucura nasul mai ales seara si dimineata sau din care bagi la borcan si faci o socata de gadila papilele gustative,eh... uite ca se mai foloseste si la altceva ,am pus in aplicare planul si usor ,usor se pare ca am scapat de ele ,numai dupa aceea le-am zis ca am facut asa ,initial am zis ca mosuleti fac putina caterinca de mine si eu sa nu cad (de, sa nu zic prost) ca suna urat ,se pare ca a functionat 


A doua varianta ar fi sa bagi in musuroi o bucata de metal,un fier,un electrod etc ,am incercat si metoda asta ,bine nu eu ca eu am scapat de ele cu betele ,metoda a doua a fost pusa in practica de o cunostiinta si a scapat de ele ,se para ca saraciile cartite au ramas stirbe rupandusi dintosii in bucata de metal :))

La prima varianta sincer sa fiu cred ca au fugit de mirosul betelor ca e cam deranjant ,dar la a doua varianta ,ma tot astept ca sa primeasca omu o citatii si acum sa plateasca despagubiri pentru dintii lor ,sper sa nu ma bage si pe mine partasi :))))

Sa ne auzim cu bine pana la urmatoarele sfaturi 

Creați un site gratuit! Acest site a fost realizat cu Webnode. Creați-vă propriul site gratuit chiar azi! Începeți